Kick-off
Wij houden van duidelijkheid en daarom starten we pas wanneer we samen alles helder in kaart hebben gebracht.
Iedereen kent de producten van Gulpener wel. Om ze nòg bekender te maken gebruiken ze de binnendienst app. En het grote voordeel is: de promotiematerialen worden niet meer altijd geprint verspreid, maar in eerste instantie digitaal.
Medewerkers van Gulpener sturen met behulp van de Gulpener binnendienst app promotiematerialen, folders en prijslijsten digitaal door naar onder andere café-eigenaren. Dat bespaart niet alleen tijd, maar is ook nog eens goed voor het milieu. Binnen de app stelt de medewerker van Gulpener zelf een lijst samen van alle materialen die men de afzender wilt tonen en vervolgens worden deze in één e-mail gezamenlijk digitaal verstuurd naar de café-eigenaar.
Binnen het beheergedeelte van de app kan Gulpener nieuwe materialen toevoegen die zichtbaar worden voor de medewerkers van de binnendienst. Bovendien is bepaalde content af te schermen voor specifieke gebruikers. Hierdoor kan Gulpener helemaal zelf de app beheren en hebben de medewerkers altijd de beschikking over de meest actuele bestanden.
Wij houden van duidelijkheid en daarom starten we pas wanneer we samen alles helder in kaart hebben gebracht.
Tijdens de ontwikkelingsfase houden we jullie op de hoogte van de vorderingen. Uiteraard met de mogelijkheid om feedback te leveren.
We zorgen dat je applicatie op de juiste plek staat, zodat deze direct in gebruik geworden kan worden.
We monitoren je applicatie actief. Eventuele problemen lossen we op, en nieuwe ideeën verzamelen we.